SPIS TREŚCI
Zorganizuj swoją przestrzeń w domu – segregacja, porządkowanie
Organizacja naszej domowej przestrzeni może wydawać się trudna, zbędna i czasochłonna. Jednak warto zainwestować nasz czas w zaplanowanie naszych szaf, szafek i szuflad, aby przy codziennych czynnościach nie tracić czasu na szukanie przedmiotów po całym domu. Jednorazowe rozplanowanie otaczającej nas przestrzeni sprawi, że codzienne obowiązki nie będą kojarzyły nam się z bałaganem i negatywnie nastrajały nas nawet przy drobnych czynnościach.
Oferta naszego sklepu wychodzi naprzeciw waszej organizacji. Znajdziesz u nas wiele przedmiotów, które sprawią, że segregacja przestrzeni będzie łatwa, przyjemna i szybka. Znajdziesz u nas takiego kategorie jak kartony, folie, taśmy czy gastronomia i biuro. Tak szeroka gama produktów sprawia, że łatwo znaleźć u nas kartony w wielu rozmiarach i ozdobne pudełka, które przydadzą się do przechowywania rzeczy, bez chowania ich do wnętrza mebli, ponieważ będą stanowiły ozdobę same w sobie. Posiadamy również przydatne produkty podczas sprzątania oraz akcesoria do segregacji dokumentów i listów.
Akcesoria biurowe
Od czego zacząć organizację?
Warto podzielić sobie sprzątanie naszych przestrzeni na kilka etapów i każdym z nich zająć się osobno. Sporządź listy z osobnymi podpunktami dla każdej czynności. Dzięki temu szybko dostrzeżesz postępy swojej pracy. Podczas gruntownych porządków łatwo ulec wrażeniu, że tworzymy tylko dodatkowy bałagan, chociaż to tylko etap przejściowy. Przedstawimy przykładowe przestrzenie domowe, które łatwo przeorganizować przy pomocy naszych produktów. Zaopatrz się więc w swoją listę do odhaczania, odrobinę cierpliwości i sporą ilość kartonów i taśmy klejącej.
Dokumenty – porządek w papierach
Wyobraź sobie, że musisz wyjść z domu w ciągu 20 minut i zabrać najpotrzebniejsze rzeczy. Do głowy może w pierwszej kolejności przyjść cenny telewizor czy laptop. Jednak w każdym domu są rzeczy, których nie jesteśmy w stanie kupić w sklepie – dokumenty, zdjęcia i pamiątki.
Warto więc poświęcić im szczególną uwagę, aby mieć pod kontrolą nasze bezcenne skarby.
Stosy starych, zapłaconych rachunków za media, kilkuletnie paragony i stare notatki. Zapewne u każdego z nas znalazłaby się pokaźna ilość takich papierów, które niepotrzebnie zajmują miejsce w domu i przestrzeń w głowie. Sprawdź, co jeszcze może ci się przydać, a resztę wyrzuć. Na archiwalne dokumenty, których nie musisz przeglądać, ale jednak jeszcze powinny mieć swoje miejsce w domu, idealnie sprawdzi się pudło archiwizacyjne. Rozsądnym wyborem jest pudło archiwizacyjne na segregatory. Dobrze sprawdzi się w przechowywaniu starych dokumentów i trzymaniu ich nawet w garażu. Pomimo swojego eleganckiego wyglądu, jest również wodoodporne, dzięki czemu można go stosować w miejscach o wysokiej wilgotności. Pomieści nawet 10 segregatorów o łącznej wadze 25 kg. Do tego ma wygodne rączki, więc można go swobodnie przenosić.
Przy zwykłych warunkach i mniejszej wadze dobrze sprawdzą się nasze kartony w różnych rozmiarach. Kartony formatu A3, A4 wygodnie pomieszczą dokumenty oraz mapy i prace plastyczne. Oferujemy również kartony archiwizacyjne w typie wykrojnikowym. Nie potrzeba taśmy do złożenia takiego pudła. Jest lekkie i złożone zajmuje mało miejsca. Śmiało można przechować kilka takich kartonów w zapasie.
Kartony archiwizacyjne możesz podpisać, używając do tego naszych pisaków z farbą olejną.
Najważniejsze dokumenty posegreguj tematycznie. Do trzymania porządku mogą przydać się folie, segregatory, skoroszyty.
Koszulek na dokumenty w domu nigdy nie jest za wiele. W naszej ofercie znajdziesz na przykład koszulki krystaliczne w formacie A4, które pasują do każdego rodzaju segregatora, dzięki multiperforowanym grzbietom.
Segregatory warto wyposażyć również w przekładki do segregatora. Świetnie sprawdzą się przekładki w kilku kolorach z numeracją. Taki system pozwoli trzymać nam w jednym segregatorze kilka kategorii dokumentów.
Samych segregatorów w naszym sklepie jest obecnie 23 rodzaje. Wybór kolorystyczny jest ogromny i można dopasować segregator do swojego wnętrza lub zdecydować się na segregator ekologiczny, który wykonany jest z surowców wtórnych. Jeżeli zwracasz uwagę na ochronę środowiska, to ekologiczny segregator będzie dobrym wyborem.
Jeżeli jednak wolisz nie mieszać ze sobą dokumentów, a posiadasz małe ilości z danej kategorii, to dobrym rozwiązaniem będą skoroszyty. Sprawdzą się one do trzymania w jednym miejscu dokumentów dotyczących małych projektów. Zastosowanie różnych kolorów ułatwi nam segregację. Dostępne kolory skoroszytów to czarny, zielony, niebieski, czerwony i żółty.
Możemy więc segregować dokumenty względem ich priorytetu lub tematycznie. Niebieski skoroszyt dotyczący sieci wodociągowej w naszym mieszkaniu. Czerwony z dokumentami dotyczącymi ogrzewania, a czarny na sprawy notarialne. Pomysłów jest wiele, a wprowadzenie segregacji ułatwi nam szybkie odszukiwanie dokumentów.
Zajrzyj do swojej szafy
Nie musisz szukać w swojej szafie ukrytego przejścia do innego świata. Zajrzyj do szafy i oceń czy nie przydałaby się jej reorganizacja. Sezon letni, a na wieszakach zimowe kurtki, zasłaniające letnie ubrania? Jeżeli tak jest w twojej szafie, to zdecydowanie warto zabrać się za porządki. Sprawdź czy masz ubrania, w których nie chodzisz ponad rok. Jeżeli leżą w twojej szafie i czekają na lepsze czasy lub zużycie ich podczas remontu, to warto przemyśleć oddanie ich, sprzedanie lub schowanie do kartonu, aby nie zagracały przestrzeni. W naszym sklepie mamy wiele kartonów, które świetnie sprawdzą się w przechowywaniu twojej odzieży.
Do przechowywania mniejszych elementów garderoby możesz skorzystać z oferty ozdobnych pudełek, jakie mamy na naszej stronie. Ozdobne pudełka będą pasowały do wnętrza każdej szafy. Możesz przechowywać w nich paski, chustki czy apaszki. Po otwarciu szafy będzie panował porządek, który będzie cieszył oko. W naszym sklepie znajdziesz prostokątne pudełka ozdobne oraz pudełka okrągłe. Zestaw Flower Box to zestaw 3 czarnych pudełek, które stanowią ozdobę same w sobie. Grube i sztywne ścianki sprawiają, że nie są to jednorazowe opakowania, a pudełka idealne na przechowywanie, aby nie martwić się o uszkodzenie zawartości. Ich różne rozmiary sprawiają, że kiedy są puste, to można przechowywać je jedno w drugim, minimalizując zajętą przestrzeń. W końcu do tego dążymy podczas organizacji naszej przestrzeni.
Ciekawym rozwiązaniem organizacyjnym jest przywieszenie wewnątrz otwieranej szafy na jej drzwiczkach haczyków, które znajdziesz w ofercie naszego sklepu. Sprawdzą się do tego doskonale haczyki samoprzylepne Tesa. Na takich gęsto przyklejonych haczykach można rozwiesić swoją biżuterię. Wisiorki i łańcuszki nie będą się plątać w małych pojemnikach i będą zawsze na widoku, podczas szykowania się do wyjścia. Biżuteria, która zawsze jest pod ręką podczas wybierania stylizacji, będzie częściej ubierana, niż leżała w głębi szuflady.
Kuchnia jako skarbnica przedmiotów
Kuchnia jest pomieszczeniem, w którym różnorodność przechowywanych przedmiotów potrafi zaskakiwać. Poświęć jej odpowiednią ilość czasu, aby gotowanie stało się wygodniejsze. W końcu nikt nie lubi marnować czasu na poszukiwanie przyprawy, która s
kończyła się w domu tydzień temu, a w szafce po niej pozostało tylko puste opakowanie. Nie musisz wykupować całego asortymentu sklepu z pudełkami. Postaw na ekologię i wykorzystaj do segregacji przypraw stare, małe słoiczki. Możesz zakupić u nas okrągłe naklejki, które posłużą za etykiety. Naklejki okrągłe są dostępne w różnych kolorach i rozmiarach. Sprawdzą się również przy podpisywaniu kartonów i pudełek. Dostępne kolory naklejek to biały, czarny, zielony, niebieski, czerwony, pomarańczowy i żółty. Do podpisów możesz wykorzystać nasze pisaki z farbą olejną. Złoty, cienki pisak z wodoodpornym, szybkoschnącym tuszem, który jest odporny na ścieranie, będzie wyglądał zjawiskowo na białych i czarnych naklejkach. Przy innych kolorach polecamy czarny kolor pisaka.
Przy małych kuchniach, kiedy ciężko wygospodarować dużo miejsca na przyprawy, polecamy nasze woreczki Doypack Eco Kraft, dostępne w kilku rozmiarach. Strunowe zamknięcie umożliwia zamknięcie woreczka po jego otwarciu. Sprawdzą się doskonale przy przechowywaniu przypraw, które zachowają swoją świeżość. Dla większych produktów sypkich zalecamy woreczki strunowe z polem do opisu. To duże woreczki strunowe, które sprawdzą się przy przechowywaniu produktów takich jak fasola, groch, makaron. One również posiadają zamknięcie strunowe, dzięki któremu twoje produkty nie będą rozsypywały się po szafkach.
Zaopatrz swoją kuchnię również w ręczniki papierowe, które przydadzą się podczas generalnego sprzątania. Znajdziesz u nas ekologiczne ręczniki papierowe, idealne do umieszczenia w dystrybutorze. Wykonane są z materiału recyklingowego, dzięki czemu możesz dodatkowo dbać o naszą planetę. Dobrym rozwiązaniem są również ręczniki kuchenne z jonami srebra. Ręcznik kuchenny Ferri wykonany jest z wysokojakościowej celulozy, która zapewnia łatwe usuwanie brudu mokrego i suchego.
Drobnica lubi woreczki
Masz w swoim domu kolekcję klocków LEGO lub całe pudełko małych śrubek? Ciężko odnaleźć się podczas mieszaniny różnych elementów. Warto posegregować małe elementy, podzielić je kategoriami i spakować do woreczków. Kolejno wszystkie woreczki umieścić w większym pojemniku. Dzięki temu w dużym pojemniku ze śrubkami w końcu będzie można odnaleźć tę jedyną, którą akurat poszukujemy. To samo zastosowanie świetnie sprawdzi się przy klockach LEGO czy innych małych zabawkach. Forma takiej segregacji może być również dobrą zabawą dla was lub waszych pociech. Wykorzystaj do tego nasze okrągłe naklejki w różnych kolorach i wykorzystaj nasze pisaki olejne do podpisania ich. Możesz również wykorzystać małe woreczki strunowe lub woreczki strunowe 35×45 cm z polem do opisu, które pomieszczą duże ilości tak zwanej drobnicy.
Zobacz ofertę woreczków strunowych
Domowy warsztat i zagubione śrubokręty
Nie ma domu, w którym kilka razy w roku nie potrzeba użyć śrubokrętu czy wkrętarki. Drobne prace naprawcze towarzyszą nam w niespodziewanych momentach. Masz w swojej przestrzeni jedno miejsce na narzędzia? Czy podczas awaryjnych sytuacji wszyscy domownicy prowadzą poszukiwania śrubokrętu krzyżaka po wszystkich zakamarkach domu? Wyobraź sobie ile czasu i nerwów można zaoszczędzić, tworząc jedno miejsce na narzędzia. Nie każdy posiada garaż, piwnicę czy warsztat, gdzie łatwo zaplanować osobne miejsce na budowlane artykuły. Tutaj z pomocą przyjdą nasze pojemne i trwałe walizki transportowe. Boxcase to walizka transportowa, która odpowiednio zabezpieczy twoje narzędzia i będzie dodatkowo gotowa do transportu, kiedy niespodziewane naprawy zaskoczą cię poza domem. Wodoszczelność i wstrząsoodporność to cechy walizki, które pozwolą odpowiednio zabezpieczyć twoje narzędzia podczas transportu i trzymania ich w trudniejszych warunkach.
Zorganizowany bałagan
Masz wiele spraw na głowie i otaczają cię stosy notatek i dokumentów? Ciężko utrzymać ci porządek wsród wciąż napływających spraw, z których każda jest priorytetowa i nie wypada „chować jej do szuflady”? Wychodzimy ci na przeciw organizacji przestrzeni biurowej, polecając kilka produktów, które ułatwią kontrolowanie bieżących spraw. Twoje listy i dokumenty pozostaną w zasięgu twojego wzroku, a ty nie będziesz tracić czasu na zastanawianie się, czy istnieje jeszcze jakiś dokument, który miał być odesłany na wczoraj.
Szuflady biurkowe Q-connect w kolorze srebrnym to eleganckie rozwiązanie do segregowania dokumentów. Posiadają 3 metalowe tacki, które można rozplanować do podziału codziennych dokumentów na kategorie takie jak:
- nowe dokumenty
- dokumenty do ponownego przejrzenia
- zrealizowane dokumenty.
Jeżeli w twojej przestrzeni dokumentów jest jeszcze więcej i dzielisz je na większą ilość kategorii, to doskonałym rozwiązaniem będą szuflady na biurko, z możliwością łączenia ich. Mieszczą one dokumenty formatu A4 i są przystosowane do zakładania szuflady jedną na drugą, dzięki czemu możesz utworzyć stos z dowolnej ilości szuflad. W naszej ofercie znajdziesz plastikowe szuflady na biurko w wielu kolorach, które mogą ułatwić segregację dokumentów.
Często w naszych domach listy i rachunki nie mają swojego miejsca i przenoszone są od stolika w przedpokoju do miejsca przy komputerze, czekając na swoją kolej i nasze zainteresowanie. Zapewne każdemu z nas zdażyło się zapomnieć o rachunku za wodę, ponieważ przed opłaceniem wylądował już w szufladzie z zrealizowanymi płatnościami. Do samej korespondencji przydatny może okazać się sorter do korespondencji. W naszej ofercie znajdziesz elegancki, metalowy sorter Q-connect. Wyposażony w 3 przegródki ułatwi dzielenie poczty, w tym oczywiście rachunków. Możemy dzielić nasze listy na nowe, przeczytane i zrealizowane.
A jak odnaleźć się w naszych codziennych zadaniach i dużych celach do zrealizowania? Z pomocą przychodzą nam listy i notatki. Szczególnie przypadną one do gustu wzrokowcom. W końcu nic tak wybitnie nie przypomina o ważnym spotkaniu, na które nie możemy się spóźnić, jak czerwone notatki rozwieszone w strategicznych miejscach naszego domu. Codziennym miejscem naszych pielgrzymek jest nasza lodówka. To ona często stanowi strategiczne miejsce, w którym warto umieszczać nasze przypomnienia. Kiedy okazuje się, że właśnie kończy się mleko w domu, warto mieć pod ręką listę zakupów, do której szybko można dopisać kończący się produkt. Polecamy więc magnesy na lodówkę, które ułatwią umieszczanie na niej naszych list i notatek. Domową przestrzeń biurową warto wyposażyć w tablicę korkową. W naszym sklepie znajdziesz tablicę korkową w rozmiarze 60×90 cm. Dzięki takiemu rozwiązaniu najważniejsze notatki można mieć zawsze w zasięgu wzroku.
Nie ma organizacji bez wyrzucania
Podczas organizacji naszej przestrzeni nie unikniemy gruntownego sprzątania. Skoro opróżniliśmy całą naszą szafę w celach porządkowych, warto przy okazji umyć ją od środka. Skorzystaj więc z naszej oferty i zaopatrz się w rękawice domowe, które ochronią twoje dłonie przed detergentami i skaleczeniami. Znajdziesz u nas rękawice domowe marki Jan Niezbędny w kolorze żółtym. Wykonane są one z naturalnego lateksu, a od środka wyściełane bawełną. Sprawdzą się przy pracach domowych jak i w ogrodzie.
Nasze prace porządkowe nie obejdą się bez pozbycia się wielu przedmiotów. Przygotuj więc worki na śmieci i brak sentymentów, dzięki temu odgracanie pójdzie sprawnie i szybko. Worki o pojemności 120 pasują do standardowych kubłów na śmieci. Taki rozmiar dobrze sprawdzi się podczas prac porządkowych w domu. W naszym sklepie możesz zaopatrzyć się w worki na śmieci Jan Niezbędny.
Nie obejdzie się również bez metrów taśmy klejącej, do zaklejania naszych archiwalnych kartonów. Znajdziesz u nas całą kategorię taśm, z podziałem na taśmy pakowe, taśmy remontowe czy taśmy dwustronne. Zaopatrz się w taśmy klejące według swojego zapotrzebowania. Z pewnością znajdą swoje zastosowanie jeszcze po pracach porządkowych.
Sprawdź ofertę naszego sklepu i zorganizuj swoją przestrzeń! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 228531689, mailowego na [email protected] lub przez formularz na naszej stronie internetowej. Życzymy udanych zakupów!