SPIS TREŚCI
Jak Doypacki wpływają na skuteczność marketingową Twojej marki?
W dzisiejszych czasach otworzenie sklepu internetowego z własnymi produktami cyz produktami ściąganymi hurtowo od innych producentów to żaden problem. Żyjemy w czasach, gdzie digitalizacja i automatyzacja wielu procesów w internecie posunęła się tak mocno do przodu, że czasami wystarczy naprawdę kilka kliknięć, potwierdzeń na koncie bankowym, kilka ustawień wyglądu, by móc otworzyć swój własny sklep internetowy i móc zacząć działać w internecie z własną firmą.
Warto jednak pamiętać, że samo istnienie w sieci nie wystarczy do tego, by sklep, który chcemy prowadzić, był rentowny i przynosił nam zyski. Tak samo jak my, tak również inni mogą sobie otworzyć sklep internetowy za pomocą kilku kliknięć. Odpowiednie zadbanie o marketing, rozpoznawalność marki i ogólnie pozytywne opinie to tak zwany „must have”, by w dzisiejszych czasach nie utonąć gdzieś w czeluściach internetu i braku zamówień.
Jeśli wykonujesz produkty i towary własnoręcznie, tak zwane rękodzieło lub sygnujesz jakieś produkty swoją własną marką, to wiedz, że obecnie istnieje wiele różnych możliwości pakowania przeróżnych przedmiotów w taki sposób, że również opakowanie będzie znaczącym plusem dla budowania wizerunku Twojej marki, jak również zwiększania skuteczności marketingowej Twojej firmy. Mówimy tutaj oczywiście o opakowaniach typu Doypack. Czym są takie opakowania? Jakie rodzaje takich opakowań możemy obecnie kupić w hurtowniach? Jakie zalety posiadają takie opakowania? Jaki wpływ na skuteczność marketingową posiadają takie opakowania? Odpowiedzi na te i inne pytania, standardowo znajdziesz w dalszej części tego artykułu.
Czym są opakowania typu Doypack?
Opakowanie Doypack, choć nazwa może być mało znana, jest na pewno opakowaniem, które widział prawie każdy z nas. Kupując mus jabłkowy w woreczku z tworzywa sztucznego z korkiem na jednym z rogów górnej krawędzi, kupujemy właśnie jeden z rodzajów opakowań Doypack.
Nazwa „Doypack” jest marką zarejestrowaną przez francuską firmę Thimonnier, która wprowadziła te opakowania na rynek już w 1962 roku. Obecnie termin ten jest używany powszechnie jako ogólna nazwa dla tego typu opakowań, opakowań stosowanych głównie w branży spożywczej, opakowań, które są w stanie stać pionowo na półkach sklepowych bez specjalnych zbiorczych opakowań.
Opakowania Doypack są wykonane z laminowanych materiałów, tworzywa sztucznego lub papieru ekologicznego, zapewniają one elastyczność, wytrzymałość i możliwość utrzymania zawartości opakowania oraz samego opakowania pozycji pionowej. Składają się z płaskiej podstawy, zazwyczaj w kształcie prostokąta lub kwadratu, oraz bocznych ścianek. Górna część opakowania może posiadać zamknięcie strunowe, wielokrotnego użycia, jednorazową zrywkę lub odkręcany korek, stosowany przy zawartości, o której wcześniej wspomnieliśmy (na przykład mus jabłkowy).
Jakie zalety posiadają opakowania typu Doypack?
Doypacki są stosowane w branżach spożywczej, farmaceutycznej, kosmetycznej i innych, gdzie są wykorzystywane do pakowania różnych produktów, takich jak przekąski, kawa, przyprawy, płyny, kosmetyki, a także w głównej mierze produkty płynne. Opakowania tego rodzaju są bardzo popularne i wykorzystywane coraz częściej, wiąże się to z ich zaletami, o których piszemy poniżej:
- Łatwość użycia – prosta budowa, ergonomiczna, pozwala na bardzo łatwe i precyzyjne dozowanie oraz wyciskanie produktu praktycznie do ostatniej kropli, co w przypadku kartoników nie byłoby możliwe.
- Przechowywanie – dzięki specjalnej konstrukcji opakowania, samo przechowywanie, a także ekspozycja produktów jest niesamowicie prosta i wygodna, opakowania mogą stać bez dodatkowych podtrzymywaczy. Prezentacja produktów dzięki takiemu rodzajowi opakowania strunowego jest bardzo łatwa i wygodna. Samo opakowanie typu doypack może posiadać również specjalne otwory ułatwiające przenoszenie lub ekspozycję na wieszaku.
- Chronią produkt – większość tego typu opakowań bardzo dobrze chroni przed światłem, wilgocią oraz zanieczyszczeniami znajdującymi się w powietrzu. Zapobiegną również procesowi utleniania się produktów.
Jaki wpływ na skuteczność marketingową posiadają takie opakowania?
Wykorzystanie opakowań typu Doypack to głównie branża spożywcza, chemiczna i kosmetyczna, jednak z całą pewnością można je wykorzystać również do zapakowania na przykład bielizny. Na takim opakowaniu możemy wykonać dowolny nadruk, dzięki czemu projektanci graficzni będą mogli się wykazać.
Ogranicza nas jedynie nasza własna wyobraźnia pod tym względem, dlatego też odpowiedni pomysł na wykorzystanie takiego opakowania wystarczy, by zwiększyć skuteczność marketingową naszego produktu czy nawet całej marki. Obecnie istnieje wiele takich przykładów gdzie opakowanie typu Doypack znacząco poprawia rozpoznawalność marki czy poszczególnych produktów.
Gdzie kupić opakowania Doypack?
Opakowania Doypack, papierowe, ekologiczne, z oknem lub bez możesz kupić w naszym sklepie internetowym pod adresem neopak.pl. Posiadamy szeroką gamę produktów w tej kategorii, dlatego na pewno znajdziesz coś dla siebie w naszej ofercie.
Ze swojej strony możemy zapewnić jednej z najlepszych cen na rynku, a w przypadku zakupów hurtowych, możemy udzielić atrakcyjnych rabatów. Wysyłka produktów z naszego magazynu odbywa się na bieżąco, najszybciej jak to możliwe, a w obrębie miasta stołecznego oferujemy własny transport jeszcze tego samego dnia (w zależności od godziny złożenia zamówienia). Zapraszamy!