Dostosuj preferencje

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci efektywnie nawigować i wykonywać niektóre funkcje. Szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie znajdziesz w każdej kategorii zgody poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „Niezbędne” są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do uruchomienia podstawowych funkcji strony.... 

Zawsze aktywne

Pliki cookie niezbędne są do włączenia podstawowych funkcji tej strony, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.

Brak ciasteczek do pokazania

Pliki cookie funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii oraz inne funkcje stron trzecich.

Brak ciasteczek do pokazania

Pliki cookie analityczne są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Pomagają one dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, wskaźnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Brak ciasteczek do pokazania

Pliki cookie wydajnościowe są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszego doświadczenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak ciasteczek do pokazania

Pliki cookie reklamowe są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowych.

Brak ciasteczek do pokazania

Sprzedane, wysłane, zapomniane

Sprzedane, wysłane, zapomniane – dlaczego takie podejście nie wróży nic dobrego?

Przygotowywanie opisów i zdjęć produktów, prowadzenie kampanii reklamowych i w końcu przygotowanie towaru do wysyłki. O te wszystkie kroki w zdobyciu klienta dbasz i starasz się w najmniejszym szczególe wszystko dopracować. Jednak, czy tak samo dużą wagę przywiązujesz do kontaktów z klientem już po tym, jak złoży zamówienie w Twoim sklepie? Pamiętać o tym, że pozytywne doświadczenia, czyli tak zwane user experience mają ogromny wpływ na to, czy klient postanowi kolejny raz złożyć u Ciebie zamówienie? To z kolei przełożyć się może na koszta związane z szukaniem nowych klientów. Jak się okazuje, utrzymanie klienta jest kilka razy tańsze, niż zdobycie nowego. Dlatego maksyma sprzedane, wysłane, zapomniane się nie sprawdza.

Zaklejanie kartonu taśmą pakową
 

Jakie dodatki można umieścić w kartonach wysyłanych do klientów z zamówieniem, aby zachęcić ich do ponownego złożenia zamówienia?

Pierwszym sposobem na dalsze zainteresowanie klientów Twoimi produktami, to przesłanie im próbki. Oczywiście, nie w każdej branży jest to możliwe. Doskonale sprawdza się np. w przypadku drogerii kosmetycznych. Wysyłka próbki kremu lub perfum jest wręcz idealnym rozwiązaniem. Jest to też ciekawy pomysł na wypromowanie nowego produktu wprowadzanego do oferty. Katalog lub ulotka również nie powinny stanowić zaskoczenia – podobnie jak próbki. Jest to dość naturalne, aby klientowi przesłać swoją ofertę, np. z najnowszymi promocjami. Co ważne, warto zadbać o to, aby nie były to zbyt duże ilości ulotek. Kartony zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz mają wyglądać estetycznie. A po drugie ważne jest, aby zachować umiar i nie przytłaczać zbyt dużą ilością informacji oraz makulatury.
 

Podziękowania i podarunki – sposób na wzbogacenie zamówienia wysyłanego do klienta

Kolejnym sposobem na zachęcenie klienta do złożenia ponownego zamówienia mogą być podziękowania, które umieścisz w kartonie. Ładnie zapakowana przesyłka, gdy dno wyścieła bibuła ozdobna, a wypełniaczem jest sizzlepak mogą zwieńczyć naklejki okrągłe z podziękowaniami. Oprócz owej naklejki możesz dodatkowo dołączyć jeszcze m.in. własnoręcznie napisany liścik. Jest to bardzo często widziany wzorzec w przypadku zamówień z rękodziełem. Oprócz podziękowań można umieścić w przesyłce również drobny upominek. Jaki? Wszystko zależy od tego, jakie produkty sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą być to zapałki, jeśli w ofercie masz np. świece.

Zapakowany w szary papier upominek pakowany do zamówienia
 

Podsumowanie – zadbaj o odpowiednią komunikację z klientem po wysyłce zamówienia

Znalezienie nowego klienta jest droższe niż utrzymanie przy sobie tego, który już zrobił w Twoim sklepie zakupy. Tak mówią statystyki. Dlatego, nie zapominaj o swoich klientach w momencie, gdy pakujesz im paczkę i ją wysyłasz. Oczywiście, nie zachęcamy do tego, aby być namolnym. Często niestety tego typu praktyki odnoszą odwrotny skutek. Jednak umieszczenie w paczce kodu rabatowego z podziękowaniami, naklejką lub próbka nowych perfum jest subtelne. A przy okazji pokazuje, że dbasz o swojego klienta i zależy Ci na tym, aby był zadowolony z obsługi.

Oceń artykuł

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Na razie brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Kategorie artykułu: Naklejki okrągłe

ZAPOZNAJ SIĘ Z POZOSTAŁYMI ARTYKUŁAMI

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *