Czym są displaye z tektury?

Czym są displaye z tektury?

Skuteczne promowanie swoich produktów to nie tylko reklama w telewizji czy radiu, choć tutaj trzeba wspomnieć, że te coraz bardziej schodzą na drugi plan, ponieważ są jedynymi z najdroższych, to raz, a dwa, coraz większą skuteczność można zauważyć przy wykorzystaniu innych, rozwijających się sposobów reklamowania swoich produktów. Marketing to naprawdę potężna branża, która rozwija się praktycznie non stop, co chwilę ktoś wpada na nowy, świetny pomysł reklamowania produktów. Jednak od dawien dawna możemy zauważyć w sklepach specjalnego rodzaju konstrukcje kartonowe, które są graficznie okraszone logotypami i motywami danego produktu, a wewnątrz nich znajdują się reklamowane produkty. Mowa oczywiście o tak zwanych displayach kartonowych, które są z nami obecna już od dawna, jednak tak naprawdę mało kto zwracał uwagę na skuteczność tego rodzaju reklamy.

Displaye kartonowe możemy spotkać w wielu sklepach, zarówno w wielkich hipermarketach, jak i również branżowych sklepach, nawet budowlanych. Czym jednak są displaye tekturowe? Jakie przynoszą korzyści? Jakie rodzaje displayów tekturowych możemy wymienić? Wszystkiego dowiemy się w dalszej części tego artykułu.

tektura

Co to jest display tekturowy?

Displaye kartonowe to jeden z najczęściej wybieranych produktów w grupie POSM, Point of Sales Materials. Tłumacząc frywolnie, określenie wymienione przed chwilą, możemy powiedzieć, że są to materiały wspierające sprzedaż danych produktów.

Kartonowe Displaye, czyli konstrukcje wykonane z wytrzymałej tektury, która jest przede wszystkim sztywna i odporna na uderzenia. Możemy ją również dowolnie zadrukować w zaprojektowany przez nas wzór, dzięki czemu, ogranicza nas jedynie wyobraźnia lub wyobraźnia ludzi pracujących w naszej agencji reklamowej. Konstrukcja takiego tekturowego displayu może być naprawdę skomplikowana lub niesamowicie prosta, dlatego też możliwości projektowych jest naprawdę wiele. Co najważniejsze, odpowiednio skonstruowany display tekturowy jest w stanie „utrzymać” kilkanaście kilogramów produktów. W jakich branżach są wykorzystywane displaye? Praktycznie w każdej możliwej branży można wykorzystać kartonowe displaye, począwszy od branży spożywczej, poprzez branże produktów chemicznych, zabawek dla dzieci czy też sprzętu elektronicznego.

pies w kartonie

Jakie są zalety tekturowych displayów?

Obecnie displaye kartonowe to metoda prezentacji i promowania swoich produktów w punktach handlowych, która coraz bardziej zyskuje na popularności wśród wielu przedsiębiorstw, ale także instytucji pożytku publicznego. Jakie są konkretne zalety tego rodzaju metody? Dlaczego coraz więcej firm i osób sięga po takie rozwiązanie?

  • Niski koszt produkcji, przede wszystkim ze względu na to, z jakiego materiału oraz jakimi metodami wykonuje się najpopularniejsze displaye kartonowe, wykorzystywane przez wiele firm do promowania swoich produktów.
  • Tektura, z której wykonane są kartonowe displaye to w głównej mierze kilkuwarstwowa tektura, która daje dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne, a także trwałość i stabilność całej konstrukcji.
  • Łatwość transportu, jaki zapewnia display kartonowy to również duża zaleta. Składanie i rozkładanie tego rodzaju stoiska jest niezwykle proste i nie przysporzy problemów nawet osobom, które pierwszy raz mają styczność z takim produktem. Nie należy zapominać, że tekturowe displaye są o wiele lżejsze niż ich odpowiedniki wykonane, chociażby z płyty MDF.
  • Nieograniczone możliwości personalizacji tego rodzaju konstrukcji, dzięki czemu, przy odpowiednim projekcie, nasz display kartonowy może zapaść w pamięć u wielu klientów.

 

Jakie są rodzaje displayów kartonowych?

Jednym z najbardziej popularnych displayów tekturowych jest display modułowy, który w swojej konstrukcji wykorzystuje specjalne kiszenie, a także kuwetki, ułatwiające przechowywanie i prezentowanie różnego rodzaju produktów oraz broszur reklamowych. Wykorzystywany jest najczęściej w punktach handlowych, w których możemy kupić produkty spożywcze, chemię gospodarczą, a także produkty papiernicze.

Display z tektury, nie musi być duży, popularnymi displayami są tak zwane „nablatowe” displaye, które są stawiane na ladzie w sklepie, stąd też ich nazwa. Pozwalają na ekspozycje niewielkich przedmiotów, które potencjalny klient może chcieć kupić po odpowiednim zaprezentowaniu.

Na pewno każdy z nas będzie kojarzył duże stanowiska w postaci kosza, głębokiego pojemnika. Tego rodzaju displaye tekturowe w postaci kosza zasypowego często były wykorzystywane w popularnej sieci dyskontowej do przechowywania pluszowych zabawek, które można było odebrać za odpowiednią ilość naklejek. Display w postaci kosza zasypowego może być wykorzystany do zgromadzenia produktów luzem, takich jak końcówki serii, niewielkie przedmioty, które klient mógłby sam przebrać i wybrać.

reklama w sklepie

Gdzie kupić materiały promocyjne?

Wiele materiałów promocyjnych, takich jak personalizowane naklejki, różnego rodzaju i rozmiaru torby papierowe możemy kupić na stronach internetowych naszych sklepów neopak.pl oraz opako.com.pl. Znajdziemy tam naprawdę szeroki wybór zarówno opakowań, jak i materiałów do pakowania, serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu.
 

Oceń artykuł

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Na razie brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten artykuł.

Kategorie artykułu: Opakowania e-commerce

ZAPOZNAJ SIĘ Z POZOSTAŁYMI ARTYKUŁAMI

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *