SPIS TREŚCI
E-commerce jest branżą prężnie rozwijającą się w ostatnich kilku latach, nie tylko w naszym kraju, ale praktycznie na całym świecie. Częściowo możemy połączyć z sytuacją na świecie z ostatnich lat. W tej branży najniższe ceny to nie wszystko, firma musi się wyróżniać. Wysyłane produkty w zwykłych kartonowych opakowaniach to nie to samo co w opakowaniach brandowanych, oznaczonych logo i innymi danymi. Czy warto zainwestować dodatkowe pieniądze w takie ulepszenie opakowań do wysyłki?
Czy logo firmy na kartonie to dobry wybór?
Na chwilę obecną jesteśmy w stanie kupić praktycznie wszystko przez internet, włącznie z usługami. Jeśli chodzi o towary, to należy pamiętać o jednej kwestii, każdy taki produkt musi zostać wysłany w odpowiednim opakowaniu. Idealnie nadają się do tego pudełka karotnowe o różnym zastosowaniu.
Czy umieszczanie logo i innych informacji na takich opakowaniach jest dobrym wyborem? Czy dodatkowe nadrukowanie tego typu informacji jest opłacalne pod względem działań marketingowych? Dlaczego opakowania z kartonu i tektury są tak popularne?
Dlaczego kartonowe i tekturowe opakowania są tak popularne?
Ponadto pudełka kartonowe w różnych rozmiarach są bardzo korzystne pod względem finansowym, zakup hurtowy tego rodzaju opakowań jest jedną z najkorzystniejszych opcji pod względem relacji cena – jakość i korzyści.
Ostatnią rzeczą, jaką chcielibyśmy wymienić, choć nie najmniej ważną, jest wytrzymałość oraz ochrona, jaką oferują kartonowe opakowania w czasie transportu. Opakowania wykonane z pięciowarstwowej tektury są w stanie zamortyzować większość uderzeń i wstrząsów, na które może być narażony towar w trakcie transportu. Dodatkowo warto pamiętać również o niewielkiej wadze tego rodzaju opakowań, dzięki czemu, finalna waga przesyłki nie ma praktycznie żadnej korelacji z wagą opakowania.
Czy brandowanie opakowań tekturowych i kartonowych to dobre rozwiązanie?
Wykonanie nadruku na kartonowych czy tekturowych opakowaniach w dzisiejszych czasach nie jest już dużym wydatkiem, w szczególności, jeśli zamówienie jest hurtowe, w dużej ilości, wtedy ceny zarówno opakowań jak i nadruków możemy negocjować, starając się o naliczenie specjalnego rabatu. Jakie jednak zalety i korzyści wynikają z korzystania ze specjalnie obrandowanych opakowań?
- Rozpoznawalność marki – reklama na bilbordzie, w radiu czy telewizji to domena jeszcze sprzed kilkunastu lat, obecnie liczy się reklama, którą potencjalny klient może zauważyć sam, przez przypadek, nienachalnie. Dzięki umieszczeniu logo, hasła reklamowego, czy odnośników, do różnych sieci społecznościowych, na opakowaniach wysyłkowych, nasza marka może być bardziej rozpoznawalna i potencjalnie może przyciągać kolejnych klientów. Umieszczenie znaku graficznego, który jednoznacznie będzie kojarzył się z naszymi produktami, jest znaczące, ponieważ większość konsumentów to po prostu wzrokowcy.
- Profesjonalizm – każda duża firma, która jest znaczącym graczem na rynku w danej branży, posiada swoje logo oraz opakowania odpowiednio oznaczone takimi znakami graficznymi. Raczej nie będziesz w stanie wymienić żadnej firmy, która jest rozpoznawalna w danym kraju, czy nawet na świecie, a na swoich opakowaniach nie będzie posiadała swojego własnego logo.
- Pozytywny wizerunek firmy – dzięki zastosowaniu ekologicznych opakowań oraz odpowiednim ich oznaczeniu swoim logo i informacjami o firmie jasno i wyraźnie zakomunikujemy nie tylko konkretnemu klientowi, że korzystamy z ekologicznych rozwiązań, ale każda osoba, która po drodze zobaczy owe tekturowe lub kartonowe opakowanie będzie mogła zapamiętać, że ta konkretna firma korzysta z ekologicznych rozwiązań.
Gdzie kupić opakowania kartonowe lub tekturowe z logo?
Możesz to zrobić, zamawiając w naszym sklepie internetowym, który znajduje się pod adresem neopak.pl. Przed zamówieniem skontaktuj się z nami, by ustalić odpowiednie szczegóły dotyczące takiej dodatkowej usługi, zostanie poinformowany o dodatkowych kosztach. Zapraszamy do sprawdzenia naszej oferty w kategorii opakowania z tektury i kartonu.